Καλώς ήρθατε στην ιστοσελίδα του Νηπιαγωγείου Λίμνης...έναν τόπο συνάντησης,ενημέρωσης και επικοινωνίας μαζί σας!!!!

ΒΡΑΒΕΙΑ-ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ

ecoschools300 

Aeif Sust Logo

AeiforoEllinikoSxoleio F

αρχείο λήψης

Bronze 2023 7 el e0c90 1 copy

Competent 2023 7 en 94306 5

 eT school πλακετα

awarded etwinning school label 2020 21

ELA sticker 23 bronze

Χωρίς τίτλο copy copy

education awards stickers 2021 GOLD copy

education awards 2020 ΧΡΥΣΟ

ΒΡΑΒΕΙΟ SAFER INTERNET

 

sdgs schools logo tagline bottom 1

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ

ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

LOGO Kindergarten of Limni 

LOGO ΜΕΓΑΛΟ

LOGO

1 copy

 LOGO

bb12aee09 large

 4

 

"ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ"

3

0

 1

00 copy

  • "ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ"
  • "ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ ΠΕΤΩ,ΜΕ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΟΔΗΓΟ"

ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΜΑΣ...

ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ;

eTwinning "ART CODE" (STEAM)

#eTwinning_artcode

Τη φετινή σχολική χρονιά 2021-22 το σχολείο μας θα συμμετέχει (με ρόλο ιδρυτικό και συντονιστικό) στο Ευρωπαϊκό eTwinning πρόγραμμα “ART CODE στο οποίο συμμετέχουν 3 χώρες (Ελλάδα, Ιταλία, Σερβία),20 Εκπαιδευτικοί και 7 σχολεία με τους μαθητές/τριες τους.LOGO ΜΕΓΑΛΟ

 

Το έργο βασίζεται στις αρχές και στους άξονες της εκπαίδευσης STEΑM (Science, Technology, Engineering, Art, Mathematics / Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική, Τέχνη, Μαθηματικά).

Μέσω των επιστημών STEM και της Τέχνης θα προσεγγίσουμε διάφορους «κώδικες» της ζωής και του κόσμου, θα «αποκωδικοποιήσουμε / αποκρυπτογραφίσουμε» πολυτροπικά μηνύματα  και συμβολισμούς, θα φτιάξουμε δικούς μας κώδικες, γρίφους και αινίγματα.

Βασικός σκοπός του έργου είναι οι μαθητές/τριες μας, να αποκτήσουν δεξιότητες του 21ου αιώνα, ατομικές και κοινωνικές δεξιότητες ζωής, συναισθηματική νοημοσύνη και να καλλιεργήσουν δεξιότητες αλγοριθμικής, κριτικής  και υπολογιστικής σκέψης για την ανάλυση και επίλυση προβλημάτων.

ΣΤΟΧΟΙ

Μέσα από διεπιστημονικές δραστηριότητες  STE(A)M, την έρευνα, την παρατήρηση και τον πειραματισμό, τη συνεργατική και διερευνητική-ανακαλυπτική και βιωματική μάθηση, στοχεύουμε οι μαθητές μας να κατακτήσουν τα εξής:

  • Κατανόηση του εαυτού αλλά και του κόσμου, μέσα από την προσέγγιση κωδικών, πολυτροπικών μηνυμάτων και συμβολισμών.
  • -Ικανότητα αναγνώρισης και διαχείρισης συναισθημάτων, ενίσχυση της αυτοεκτίμησης, της αυτοπεποίθησης και του αυτοελέγχου, ψυχική ενδυνάμωση και καλλιέργεια της ενσυναίσθησης.
  • -Ενδυνάμωση της φαντασίας, καλλιέργεια της δημιουργικότητάς και ελευθερία έκφρασης συναισθημάτων και ιδεών μέσα από την τέχνη.
  • -Ανάπτυξη δεξιοτήτων κωδικοποίησης / αποκωδικοποίησης και προγραμματισμού
  • -Καλλιέργεια δεξιοτήτων αλγοριθμικής, κριτικής και υπολογιστικής σκέψης
  • -Ικανότητα λήψης αποφάσεων, ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων
  • -Ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας και συνεργασίας
  • -Ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων (ψηφιακός εγγραμματισμός)
  • -Ενίσχυση της ιδιότητας του ενεργού Ευρωπαίου πολίτη
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

  • -Το έργο θα ξεκινήσει το Σεπτέμβριο, με τη γνωριμία και παρουσίαση των σχολείων και των εταίρων και θα τελειώσει τον Μάιο με την αξιολόγηση και παρουσίαση των αποτελεσμάτων του.

  • -Με έναυσμα έργα από διάφορες μορφές τέχνης (ζωγραφική, γλυπτική, μουσική, θέατρο)  και μέσω της ερευνητικής, αποκαλυπτικής μάθησης και του πειραματισμού θα προσεγγίσουμε «κώδικες» της ζωής και του κόσμου  και θα μάθουμε να  «αποκωδικοποιούμε» πολυτροπικά  μηνύματα και συμβολισμούς

    -Οι "κώδικες" που θα ασχοληθούμε είναι: Κώδικας: Επικοινωνία/ Διαδίκτυο, EuCodeWeek, Hour of Code, Κώδικας: Συναισθήματα, Κώδικας: Περιβάλλον,17 Παγκόσμιοι Στόχοι Βιώσιμης ανάπτυξης, Κώδικας: Μουσική και άλλα “είδη κωδικών” που θα αποφασίσουν οι συνεργάτες. Επιπλέον θα γίνεται ανταλλαγή προκλήσεων, αινιγμάτων, μυστικών μηνυμάτων και κωδικών μεταξύ των εταίρων.

    -Οι συνεργάτες του έργου θα ενεργήσουν και θα συνεργαστούν σύμφωνα με τους βασικούς άξονες σχεδιασμού και στοχοθεσίας του έργου.

    -Η επικοινωνία με τα σχολεία-εταίρους θα είναι συχνή και θα πραγματοποιείται μέσω διαφόρων εργαλείων (twinspace,forum,email,adobe,skype, κλειστής ομάδας στο fb) προκειμένου να γίνεται ανταλλαγή ιδεών μεταξύ των εταίρων, να παρουσιάζονται οι προτάσεις, να οργανώνονται οι μηνιαίες δράσεις και να επιλύονται προβλήματα.

    -Τα κοινά προϊόντα θα δημιουργηθούν σε συνεργασία με τους εταίρους του έργου, βάσει ισότιμου καταμερισμού αρμοδιοτήτων.

    -Τα αποτελέσματα των δραστηριοτήτων θα κοινοποιούνται στο twinspace, σε ιστότοπους και στα  μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook).

    ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

    • -Δημόσιο TwinSpace
    • -Συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού (EU CODE WEEK)
    • -Συμμετοχή στην Ώρα του Κώδικα (Hour of Code)
    • -Δημιουργία συνεργατικών αφισών, διαδικτυακών παιχνιδιών, video, παρουσιάσεων κ.α.  
    • -Ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών, κατανόηση του εαυτού τους και του κόσμου, μέσα από τις ατομικές και κοινωνικές δεξιότητες που καλλιεργούνται και ενισχύονται από την STEAM εκπαίδευση.
    • -Άνοιγμα του σχολείου στην τοπική και ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα με κοινοποίηση των δράσεων στις ιστοσελίδες των σχολείων, σε εκπαιδευτικές ομάδες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στα τοπικά ΜΜΕ.

Add comment

Security code
Refresh

enfrdeitptes

My Blogger Tricks

5

ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ

ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ copy

Flag Counter


ΚΑΛΗ ΑΝΟΙΞΗ!


ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

 
 1
Λίμνη Ευβοίας
Τ.Κ. 34005
Τηλ/Fax: 2227032683
email:mail@nip-limnis.eyv.sch.gr

ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΥΠ.Π.Ε.Θ.

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΑΔΙΚΤΥΟ