

Η αυλή και οι αίθουσες του σχολείου μας γέμισαν σήμερα με χρώματα, ευφάνταστες μεταμφιέσεις και δεκάδες χαμόγελα!
Μαζί με τους αγαπημένους μας φίλους από το Δημοτικό Σχολείο, γίναμε μια μεγάλη παρέα. Όλοι μαζί (παιδιά και εκπαιδευτικοί) υπό τους ήχους της αποκριάτικης μουσικής, συμμετείχαμε με κέφι και ενθουσιασμό και διασκεδάσαμε με χορό και τραγούδι!
Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, ο οποίος φρόντισε να μην λείψει τίποτα από τη γιορτή μας. Τα κεράσματα και οι λιχουδιές που προσέφεραν γλύκαναν ακόμη περισσότερο την ημέρα μας και ενίσχυσαν το γιορτινό κλίμα. Η στήριξή τους είναι, για άλλη μια φορά, πολύτιμη!

Και του χρόνου! ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
>>>>
Αποκριάτικο πάρτι στο σχολείο μας!
Τα παιδιά μαζί με τους φίλους τους διασκέδασαν με τραγούδια, χορό και παιχνίδια.
Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων για τα κεράσματα!
Και του χρόνου! ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ!

Αποκριάτικο πάρτι στο σχολείο μας!
Τα παιδιά μαζί με τους φίλους τους από το Δημοτικό διασκέδασαν με τραγούδια, χορό και παιχνίδια.
Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων για τα κεράσματα!
Και του χρόνου! ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ!

Αποκριάτικο πάρτι στο σχολείο μας!
Τα παιδιά μαζί με τους φίλους τους από το Δημοτικό διασκέδασαν με τραγούδια, χορό και παιχνίδια.
Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων για τα κεράσματα!
Και του χρόνου! ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ!



ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!
Την Παρασκευή 11 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας το καθιερωμένο αποκριάτικο πάρτι...

Τα παιδιά ντυμένα μασκαράδες διασκέδασαν με τραγούδια, χορό και παιχνίδια. Και του χρόνου!
ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!