

Με πολλή χαρά, ενθουσιασμό και διάθεση για παιχνίδι, οι μαθητές και οι μαθήτριες του νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν σε αθλοπαιδιές που πραγματοποιήθηκαν στο γηπεδάκι 5x5 δίπλα από το σχολείο μας, με αφορμή την ολοκλήρωση της σχολικής χρονιάς.
Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να πάρουν μέρος σε διασκεδαστικά παιχνίδια και δραστηριότητες με διάφορα υλικά, αναπτύσσοντας τη συνεργασία, την ομαδικότητα, τον συντονισμό των κινήσεών τους και, πάνω απ’ όλα, διασκεδάζοντας με τους φίλους τους.

Κύρια επιδίωξη της δράσης για την ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, αποτελεί η συναισθηματική προετοιμασία των παιδιών και η μείωση του αισθήματος άγχους και αβεβαιότητας που αναπόφευκτα προκύπτει, λόγω της διαδικασίας αλλαγής, ώστε τα παιδιά να μπορέσουν να ενταχθούν αβίαστα στο νέο περιβάλλον.
Επισκεφτήκαμε λοιπόν την Α’ Τάξη Δημοτικού, την καινούργια τάξη που θα μας καλοδεχτεί τον Σεπτέμβριο, γνωρίσαμε καινούργιους φίλους και συμμαθητές, καθίσαμε στα θρανία και περιεργαστήκαμε το περιβάλλον της.

Τα ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ® ταξίδεψαν και φέτος μέχρι το σχολείο μας, ύστερα από σχετικό αίτημά μας. Η θεματική που επιλέξαμε για τη φετινή χρονιά ήταν αφιερωμένη στον συναρπαστικό κόσμο των συναισθημάτων.

Τις τελευταίες ημέρες, το σχολείο μας πλημμύρισε από αγάπη και δημιουργικότητα με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας. Όλα τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε ένα όμορφο αφιέρωμα, ετοιμάζοντας εκπλήξεις που θα μείνουν αξέχαστες. Το αφιέρωμά μας περιελάβανε μια ποικιλία από τρυφερές δράσεις και δημιουργίες:
Χειροποίητα δώρα & Τέχνη: Τα παιδιά δημιούργησαν υπέροχες κατασκευές, κάρτες, πολύχρωμα μπουκέτα και πρωτότυπα πορτραίτα. Μάλιστα, ορισμένα έργα «ζωντάνεψαν» με ηχητικά μηνύματα μέσω QR codes.
Προσωπικές προσκλήσεις: Οι μανούλες έλαβαν ατομικά email από τα παιδιά, προσκαλώντας τες να μοιραστούν μαζί μας στιγμές χαράς.
Παιχνίδια σύνδεσης: Μέσα από «αποστολές αγάπης», μαμάδες και παιδιά δοκίμασαν τους δεσμούς τους, αναγνωρίζοντας ο ένας τον άλλον από το βλέμμα, το άγγιγμα ή τη μυρωδιά!

Για μια ακόμη χρονιά το σχολείο μας συμμετείχε στις Παγκόσμιες Ημέρες Δράσης (Global Action Days) -περιβαλλοντική καμπάνια- που διοργανώνει το Παγκόσμιο Ίδρυμα Προστασίας της Φύσης (FEE).
Συμμετείχαμε με 2 δραστηριότητες
Δραστηριότητα 1: Η Παλέτα της αφθονίας/Palette of Plenty
Γιορτάσαμε το χρώμα, τη δημιουργικότητα και την εποχική διατροφή.
Δραστηριότητα 2: Φυτέψαμε εποχικά λαχανικά (ντοματιές, αγγουριές, κολοκυθιές, πιπεριές, μελιτζανιές) στον κήπο του σχολείου μας.


Ολοκληρώνοντας το φετινό μας οικολογικό σχέδιο δράσης, οι "Eco Fans" του Νηπιαγωγείου μας ανέλαβαν μια σπουδαία αποστολή! Τη δημιουργία ενός Οικοκώδικα που να μας δείχνει πώς να προστατεύουμε τη φύση καθημερινά. Πρόκειται για έναν "χάρτη" με απλούς αλλά πολύτιμους κανόνες φιλοπεριβαλλοντικής συμπεριφοράς, που δεσμευόμαστε να ακολουθούμε καθημερινά στο σχολείο και στο σπίτι μας. Για εμάς, η προστασία της Γης είναι υπόθεση όλων μας και ως αληθινοί προστάτες του περιβάλλοντος φωνάζουμε δυνατά:
«Τον οικοκώδικα τηρούμε, τη Γη μας όλοι βοηθούμε!»

>
Με αφορμή την Ημέρα της Γης, οι μικροί μας μαθητές στέλνουν το δικό τους δυνατό μήνυμα για την προστασία του περιβάλλοντος. Μέσα από τις δημιουργίες τους, μας υπενθυμίζουν ότι η Γη μας είναι το σπίτι μας, την αγαπάμε και υποσχόμαστε να την προσέχουμε πάντα!

Το σχολείο μας βραβεύτηκε, για 2η συνεχόμενη φορά, για τις επιτυχημένες και πρωτότυπες δράσεις του, στο πλαίσιο του Διεθνούς Θεματικού Δικτύου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης "Οικολογικά Σχολεία- Eco Schools".
>>>>>>>
Το σχολείο μας βραβεύτηκε για 2η συνεχόμενη φορά με την Πράσινη Σημαία του Διεθνούς Θεματικού Δικτύου «Οικολογικά Σχολεία-Eco Schools” μετά από την επιτυχή υλοποίηση περιβαλλοντικών προγραμμάτων.
Η εκδήλωση βράβευσης διεξήχθη την Παρασκευή 3 Απριλίου 2026, στο πλαίσιο του 1ου Μαθητικού Φεστιβάλ Οικολογικών Σχολείων, στον χώρο της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων, που διοργανώθηκε από την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης (εθνικός χειριστής του διεθνούς Θεματικού Δικτύου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Οικολογικά Σχολεία»).
Το σχολείο μας εκπροσώπησε η εκπαιδευτικός Αυγή Τουλκιαρίδου.
Με το επίσημο μήνυμα της IBBY να δίνει το έναυσμα, το Νηπιαγωγείο μας γέμισε χρώματα, φαντασία και λέξεις!
Τα παιδιά παίρνοντας αφόρμηση από την παρακάτω ιστορία και εμπνευσμένα από τη μαγεία των παραμυθιών, δημιούργησαν μια υπέροχη ομαδική αφίσα με το σύνθημα «ΜΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΑΝΘΙΖΟΥΜΕ», αποτυπώνοντας την ιδέα ότι κάθε ιστορία είναι ένας σπόρος που μας βοηθά να μεγαλώσουμε και να ομορφύνουμε τον κόσμο μας.

Την Τρίτη 24 Μαρτίου 2026, οι μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου μας είχαν τη χαρά να παρακολουθήσουν σχολική γιορτή για την επέτειο της 25ης Μαρτίου στην αίθουσα εκδηλώσεων. Την εκδήλωση παρουσίασαν με εξαιρετικό τρόπο τα παιδιά της ΣΤ΄ τάξης του συστεγαζόμενου Δημοτικού Σχολείου, τιμώντας την εθνική μας επέτειο.
Μέσα από τις αφηγήσεις και το συγκινητικό θεατρικό δρώμενο των μεγαλύτερων μαθητών, τα παιδιά μας ήρθαν σε επαφή με την ιστορία μας και ένιωσαν το πνεύμα της ημέρας. Συγχαρητήρια σε όλους!

Τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου μας τίμησαν την επέτειο της Εθνικής Παλιγγενεσίας της 25ης Μαρτίου 1821, την Παρασκευή 20-3-2026 το απόγευμα, στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του Δημοτικού Σχολείου.
Η γιορτή μας περιελάμβανε δύο θεατρικά δρώμενα:
Το πρώτο, με τίτλο «Τα Διαμερίσματα της Ελλάδας», αναδείκνυε τον καθοριστικό ρόλο κάθε περιοχής στην Επανάσταση. Το δεύτερο, με τίτλο «Αγγελής Γοβιός - Ο Αετός της Εύβοιας», ήταν αφιερωμένο στον Λιμνιώτη αγωνιστή και σύντροφο του Οδυσσέα Ανδρούτσου, που πρωταγωνίστησε στον αγώνα της Εύβοιας.

Πιστοποιητικό Αριστείας στο σχολείο μας, από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για τις δραστηριότητες κωδικοποίησης /προγραμματισμού /ρομποτικής που υλοποιήσαμε κατά την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού EU CODE WEEK 2026.
Μπράβο στα αστέρια μας!

Μια ξεχωριστή εμπειρία έζησαν οι μαθητές/τριες μας στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του σχολείου μας, όπου ο καταξιωμένος καραγκιοζοπαίχτης Φώτιος Πλέσσας με το μοναδικό του ταλέντο, ζωντάνεψε στον μπερντέ τον Καραγκιόζη και την παρέα του, χαρίζοντας στα παιδιά άφθονο γέλιο και φέρνοντάς τα σε επαφή με την πολύτιμη λαϊκή μας παράδοση.

Η αυλή και οι αίθουσες του σχολείου μας γέμισαν σήμερα με χρώματα, ευφάνταστες μεταμφιέσεις και δεκάδες χαμόγελα!
Μαζί με τους αγαπημένους μας φίλους από το Δημοτικό Σχολείο, γίναμε μια μεγάλη παρέα. Όλοι μαζί (παιδιά και εκπαιδευτικοί) υπό τους ήχους της αποκριάτικης μουσικής, συμμετείχαμε με κέφι και ενθουσιασμό και διασκεδάσαμε με χορό και τραγούδι!
Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, ο οποίος φρόντισε να μην λείψει τίποτα από τη γιορτή μας. Τα κεράσματα και οι λιχουδιές που προσέφεραν γλύκαναν ακόμη περισσότερο την ημέρα μας και ενίσχυσαν το γιορτινό κλίμα. Η στήριξή τους είναι, για άλλη μια φορά, πολύτιμη!

Και του χρόνου! ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
>>>>
Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως η Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού.Με αφορμή αυτή την ημέρα, ο οργανισμός «Το Χαμόγελο του Παιδιού» υλοποιεί κάθε χρόνο την εθνική εκστρατεία «ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ», ενθαρρύνοντας τους μαθητές να σπάσουν τη σιωπή τους και να αντιδράσουν απέναντι στο bullying.
Η αφίσα και το μήνυμά μας
Η δύναμη δεν βρίσκεται στη βία, αλλά στη φωνή σου.
Μην ανέχεσαι τον εκφοβισμό, ούτε για σένα ούτε για τους γύρω σου.
ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ!
Η συμμετοχή μας στην ιστοσελίδα του οργανισμού ΕΔΩ


>>>>
Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και της δράσης «Ενεργός Πολίτης», με θεματική «Δόντια γερά, χαμόγελα φωτεινά», το σχολείο μας γέμισε παιδικά χαμόγελα και πολύτιμες γνώσεις!
Με αφορμή την ενότητα για τη στοματική υγιεινή, είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε έναν εκλεκτό καλεσμένο: τον κύριο Γιάννη Βιολίδη, οδοντίατρο και πατέρα μαθητή μας, ο οποίος ανταποκρίθηκε με ενθουσιασμό στην πρόσκληση των παιδιών.Ο γιατρός εξήγησε στους μικρούς μας μαθητές τη σημασία της οδοντικής φροντίδας και έλυσε κάθε τους απορία.
Τη Δευτέρα 13 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε η κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας και στα 2 τμήματα του σχολείου μας, προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας.
Η Κωνσταντίνα και ο Βαγγέλης ήταν οι τυχεροί που βρήκαν το φλουρί! Πάντα καλότυχοι και υγιείς!
Ευχόμαστε σε όλους Καλή Χρονιά με Υγεία και Αγάπη!


>>>>
Τη Δευτέρα 22-12-2025 πραγματοποιήθηκε στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του Δημοτικού Σχολείου η χριστουγεννιάτικη γιορτή του νηπιαγωγείου μας.
Το θεατρικό ήταν μια διασκευή του αγαπημένου χιουμοριστικού παραμυθιού του Κυριάκου Χαρίτου:
«Φον Κουραμπιές εναντίον Κόμη Μελομακαρόνη»

Το σχολείο μας έχει βραβευτεί με τη σημαία του προγράμματος ΑΕΙΦΟΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ και έλαβε Έπαινο Μακροχρόνιας Δράσης καθώς συμμετείχε με επιτυχία στο πρόγραμμα για 4η συνεχόμενη χρονιά (2024-25).

>>
Δεν είναι απλά μια ευχή. Είναι πολλά παραπάνω.
Είναι φως στο σκοτάδι. Είναι δύναμη. Είναι ελπίδα. Είναι ζωή.
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος συμμετείχαμε με πολλή χαρά στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Make A Wish- Κάνε μια Ευχή για να βοηθήσουμε να εκπληρωθεί η ευχή ενός παιδιού!
Το Άστρο της Ελπίδας

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος φτιάξαμε χριστουγεννιάτικα μπισκότα!
Γλύκα και μοσχοβολιά παντού..

Επισκεφτήκαμε και φέτος το Ταχυδρομείο και ρίξαμε τα γράμματά μας στο κόκκινο κουτί για να ταξιδέψουν στον αγαπημένο μας Άγιο Βασίλη.
Είναι γνωστό εξάλλου ότι είμαστε καλά παιδιά!
Έτσι, εκπληρώσαμε και μια αποστολή γιατί όπως πληροφορηθήκαμε από τα ΕΛΤΑ ο Αι Βασίλης σκέφτηκε “Αφού κανείς δεν γράφει πια γράμματα και είναι όλοι, μικροί-μεγάλοι, στα κινητά θα το ρίξω κι εγώ στο tablet, τα βιντεοπαιχνίδια και τα stories…»
Και τώρα τα δώρα περιμένουν στην αποθήκη!
Η αποστολή μας: Να μαζέψουμε τα περισσότερα γράμματα που έχουν γραφτεί ποτέ! Να τον πείσουμε ότι τα Χριστούγεννα δεν θα είναι ποτέ ίδια χωρίς αυτόν!

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, στο νηπιαγωγείο μας είχαμε τη χαρά να υποδεχθούμε την Εκπαιδευτικό Ειδικής Αγωγής του συστεγαζόμενου Δημοτικού Σχολείου, κ. Ειρήνη Ρίζου. Η επίσκεψή της εντάχθηκε στο πλαίσιο δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης σχετικά με τα Άτομα με Αναπηρία.
Win Cancer: Για έναν υπέροχο σκοπό!
Χριστουγεννιάτικες κάρτες από μικρά χεράκια για τους ανθρώπους που βρίσκονται στα νοσοκομεία, με πολλή αγάπη και ευχές από καρδιάς να γίνουν γρήγορα καλά και να επιστρέψουν στα σπίτια τους!
Την Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2025 το σχολείο μας (εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς) συμμετείχε στην δράση Δενδροφύτευσης στην περιοχή του Δημοτικού Σταδίου Λίμνης.
Τη δράση διοργάνωσε το Δασαρχείο Λίμνης σε συνεργασία με το «ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ» με σύνθημα ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.

20 Νοεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Παιδιού
Μία Ημέρα που μας θυμίζει ότι όλα τα παιδιά έχουν Δικαίωμα να ζουν σε ένα κόσμο που τους προσφέρει ασφάλεια, ειρήνη, αγάπη, οικογένεια, παιχνίδι, υγεία, σχολείο, ελευθερία γνώμης, φαγητό, νερό.
Η προσέγγιση έγινε μέσα από:
«Το Δεντρόσπιτο με τα Ζωάκια των Δικαιωμάτων του Παιδιού»
