Αρχική
Οι ζωγραφιές μας "ζωντανεύουν" με τη χρήση εφαρμογής Επαυξημένης Πραγματικότητας(AR)
#etwinning20202021tothemoonandback
Εντοπίσαμε στο χάρτη της Ελλάδας τις πόλεις στις οποίες βρίσκονται τα σχολεία-εταίροι και τοποθετήσαμε κάρτες με QR code. "Σαρώνοντας" τις κάρτες τα παιδιά βλέπουν τα βίντεο παρουσίασης των συνεργαζόμενων σχολείων στο eTwinning έργο "Από τη Γη ως το Φεγγάρι και πίσω"
Κάθε μήνα o οργανισμός Esa Space for kids οργανώνει καλλιτεχνικό STEAM διαγωνισμό με συγκεκριμένο διαστημικό θέμα.
Σεπτέμβριος: Πίσω στο σχολείο-Back to school
Η δική μας αφίσα
#etwinning20202021tothemoonandback
Για 3η συνεχόμενη χρονιά οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του Νηπιαγωγείου μας συμμετέχουμε σε πρόγραμμα eTwinning.
"Από τη γη ως το φεγγάρι...και πίσω"-To the moon and back...”
15 νηπιαγωγεία, 24 εκπαιδευτικοί, 350 μαθητές και μαθήτριες από όλη την Ελλάδα, αποφασίσαμε για το σχολικό έτος 2020-2021 και για 9 μήνες να πετάξουμε στο διάστημα...
Ένα συνεργατικό πρόγραμμα διδακτικής αξιοποίησης του θέματος του Διαστήματος με μέσο:
-την τέχνη
-τον ηλεκτρονικό υπολογιστή
-τον κώδικα
Επιστρατεύουμε ρομποτικά μελισσάκια, ποντικάκια , αλλά και χωρίς ρομποτικό εξοπλισμό, οργανώνουμε και ετοιμάζουμε "εκτοξεύσεις" στο διάστημα με τέχνη, κώδικες, διαδρομές και στόχους κοινούς,
συμμετέχουμε σε εκδηλώσεις όπως:
της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κώδικα- Europe Code Week και σε διαγωνισμούς όπως: του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος -ESA και του Οργανισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής & Επιστήμης WRO...
Οργανώνουμε και διαμοιράζουμε το υλικό της δουλειάς μας στην εκπαιδευτική κοινότητα, σε παιδιά, γονείς και σε όποιον αγαπά τα παιδιά και το διάστημα!
3..2..1...εκτόξευση!
"Αγάπη" και καρδιές φτιαγμένες με την τεχνική origami
Σε επιδαπέδιο πλέγμα φτιάχνουμε τους δικούς μας χάρτες κρυμμένου θησαυρού με κάρτες QR.Ακολουθούμε τις εντολές/βήματα που βλέπουμε στις κάρτες QR και βρίσκουμε το θησαυρό!
Μαθαίνουμε παίζοντας!
[Τα QR Codes (Quick Response Codes) είναι γραμμωτοί κώδικες (barcodes) δύο διαστάσεων, και δημιουργήθηκαν από την ιαπωνική εταιρεία Denso-Wave το 1994. Οι δημιουργοί του είχαν ως κύριο σκοπό τη σύνδεση πληροφορίας μέσω ενός κώδικα που θα αποκωδικοποιείται με πολύ μεγάλη ταχύτητα.
Η σάρωση ενός κώδικα QR, γίνεται με την βοήθεια μιας έξυπνης κινητής συσκευής. Για να γίνει αυτό, ο χρήστης χρειάζεται μία εφαρμογή η οποία μετατρέπει την κάμερα του κινητού ή tablet σε σαρωτή κώδικα QR. Μέσα σε ένα κώδικα QR μπορεί να αποθηκευτεί ένας σύνδεσμος προς μια ιστοσελίδα, προς ένα βίντεο του Youtube, ένα κειμενάκι, ένα τηλέφωνο και πολλά άλλα. Ο χρήστης σαρώνει με το κινητό του τηλέφωνο τον κώδικα QR και πλοηγείται αυτόματα στα παραπάνω. Οι χρήστες μπορούν, επίσης, να δημιουργήσουν και να εκτυπώσουν τους δικούς τους κώδικες QR. Μέσα τους μπορούν να αποθηκεύσουν όποιο μήνυμα θέλουν.]
Η τεχνολογία της Επαυξημένης Πραγματικότητας ή Augmented Reality (AR) είναι μια τεχνολογία που ενισχύει τον φυσικό κόσμο με ψηφιακό υλικό. Χρησιμοποιείται περισσότερο στις κινητές συσκευές και συνδυάζει την προβολή του φυσικού κόσμου του οποίου όμως η απεικόνιση είναι επαυξημένη.
eTwinning "Η τέχνη οδηγός μου στις μέρες του κόσμου-Art project Day"
Οι δύο εταίροι της Εύβοιας, το Νηπιαγωγείο Λίμνης και το 1ο Νηπιαγωγείο Λ. Αιδηψού, παρουσιάσαμε στις 18/6/2019, το πρόγραμμα eTwinning, σε Επιμορφωτική Ημερίδα που διοργάνωσαν οι συντονίστριες εκπαιδευτικού έργου του Π.Ε.Κ.Ε.Σ Στερεάς Ελλάδας, Κυριακή Σολάκη και Δέσποινα Μπαλάση, για τους/τις Εκπαιδευτικούς των Δημόσιων και Ιδιωτικών Νηπιαγωγείων του νομού Εύβοιας, με θέμα:
«Καινοτόμα Προγράμματα Συνεργασίας Σχολικών Μονάδων»