Αρχική
Η προσέγγιση των γεγονότων της 28ης Οκτωβρίου 1940 έγινε μέσα από ιστορίες, ποιήματα, εικόνες ,βίντεο, τραγούδια, παιχνίδια.
Τι είναι σύμβολο;
Μιλήσαμε και παρατηρήσαμε το σύμβολο της πατρίδας μας, την σημαία μας …
Τα κάλαντα της Άνοιξης, τα "Χελιδονίσματα" τραγούδησαν σήμερα τα παιδιά του σε όλες τις τάξεις του Δημοτικού σχολείου, καλώντας με τις γλυκές φωνούλες τους τα χελιδόνια να έρθουν για να ανθίσουν τα λουλούδια!
Ήταν μια ευχάριστη μουσική έκπληξη για όλους!
Η κ.Ειρήνη,δασκάλα Ειδικής Αγωγής προσκάλεσε τα νήπια να φυτέψουν λαχανικά στον λαχανόκηπο που φτιάξανε στην αυλή του σχολείου.Έτσι τα παιδιά με πολύ χαρά φύτεψαν τα κρεμμυδάκια!
Έχοντας στόχο φέτος να γνωρίσουν τα παιδιά τον κόσμο των φυσικών επιστημών μέσα από μύθους και ιστορίες, που έτσι κι αλλιώς λατρεύουν τα παιδιά,σχεδιάσαμε και οργανώσαμε δραστηριότητες και παιχνίδια κατάλληλες για την ανάπτυξη και οικοδόμηση δεξιοτήτων πάνω στην παρατήρηση,την πρόβλεψη, την έρευνα και την ερμηνεία φυσικών φαινομένων.
Αυτή την εβδομάδα ασχοληθήκαμε με το νερό.
Συγκεκριμένα οι δραστηριότητες μας αφορούσαν την βροχή
και τον κύκλο του νερού.
Μιλήσαμε για την βροχή και τον κύκλο του νερού…
Το όνομά μου και το αρχικό του γράμμα!
Τι είναι αυτό εδώ; Το δικό μου αρχικό!
Μαθαίνουμε να αναγνωρίζουμε, να συνθέτουμε και να γράφουμε το όνομά μας με ντόμινο, παιχνίδια, ζωγραφική κλπ
Ένα φιδάκι-επισκέπτης μας δείχνει με το σώμα του τις γραμμές:
ευθεία, καμπύλη, ζικ ζακ, σπειροειδής
Με τους φίλους του (κορδέλες με κεφάλι φιδιού) παίζουμε και κάνουμε τις γραμμές αυτές.
Τις αποτυπώνουμε στο χαρτί και φτιάχνουμε το δικό μας φιδάκι με το σώμα που επιθυμούμε (επιλέγουν από τις γραμμές)
Δραστηριότητες αναγνώρισης και σύνθεσης του ονόματός μας