Αρχική ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ eTwinning eTwinning "Παραμυθένια μαθηματικά-Fairytale Mathematics" (2019-20)
Το «παραμυθένιο» ταξίδι μας τελειώνει.. Ένα ταξίδι γεμάτο εμπειρίες, γνώσεις χαρά, φαντασία, βγαλμένο μέσα από αγαπημένα παραμύθια.
Ένα έργο που το χαρήκαμε όλοι μας! Ο Ντεντέκτιβ Μύθης και τα προβλήματά του αγαπήθηκε πολύ από τα παιδιά!
Ο Ντεντέκτιβ Μύθης, η μασκότ του eTwinning έργου μας «Παραμυθένια Μαθηματικά- Fairytale Mathematics” (STEM) ζήτησε την βοήθεια των παιδιών..
Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου Λίμνης ανταποκρίθηκαν αμέσως και του στέλνουν τις προτάσεις τους με το παρακάτω βίντεο!
eTwinning "Παραμυθένια Μαθηματικά"-Kindergarten of Limni on Biteable.
Παίζοντας με αυγοθήκες μαθαίνουμε ασυναίσθητα τη συμμετρία!
«Βρες τον πίνακα του Γ.Τσαρούχη «Οι 4 εποχές»
Πατήστε το εικονίδιο πάνω δεξιά για να δείτε την παρουσίαση σε πλήρη οθόνη
Οι παραπάνω δραστηριότητες υλοποιήθηκαν παίρνοντας ως αφόρμηση το λαϊκό παραμύθι
«Η Κυρά Καλή και οι 12 μήνες»
Τα φύλλα εργασίας και μέρος του υλικού που χρησιμοποιήσαμε τα πήραμε από το «Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο»
Βοηθάμε τον Ντεντέκτιβ Μύθη να βρει τη λύση!
Πατήστε το εικονίδιο πάνω δεξιά της παρουσίασης για να τη δείτε σε πλήρη οθόνη
Βοηθάμε τον Ντεντέκτιβ Μύθη να βρει τη λύση!
Δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν παίρνοντας αφόρμηση από το παραμύθι:
«H Χρυσομαλλούσα και τα 3 αρκουδάκια»
Δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν παίρνοντας αφόρμηση από το παραμύθι:
«Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει»
Βοηθάμε τον Ντεντέκτιβ Μύθη να βρει τη λύση!
Βοηθάμε τον Ντεντέκτιβ Μύθη να βρει τη λύση!
Με αφόρμηση τις φανταστικές περιπέτειες του Κοντορεβιθούλη τα παιδιά του Νηπιαγωγείου Λίμνης έπαιξαν παιχνίδια σχημάτων με την βοήθεια της Happybot
Βοηθάμε τον Ντεντέκτιβ Μύθη να βρει τη λύση!
Δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν παίρνοντας αφόρμηση από την ιστορία
«Η μάγισσα Συμμετρία»
"Η μάγισσα Συμμετρία"
Μ. Παπανδρέου από το περιοδικό "Παράθυρο στην εκπαίδευση του παιδιού" (2006, σελ.142)
Περίληψη
Μια φορά και έναν καιρό ζούσε σε ένα φοβερό κάστρο, όπου όλα ήταν συμμετρικά και τα πάντα ομοιόμορφα και συμμετρικά τοποθετημένα η Μάγισσα Συμμετρία. Είχε μια μανία με την τάξη και τη "Συμμετρία" και μισούσε φοβερά την ξαδέλφη της την "Αταξία". Εκεί που έκανε τον πρωινό της περίπατο στο Δάσος και τη γυμναστική της....να σου ξαφνικά ένας λαγός...Κοιτάζει....ξανακοιτάζει....φοράει και τα μαγικά της γυαλιά....αλλά τι να δει! Ο Λαγός ήταν μισός, ένα αυτί, ένα μάτι .....Η Μάγισσα τρόμαξε....νόμιζε ότι ήταν άρρωστη. Δίπλα....μισό δέντρο...κουνούσε τα φύλλα του. Παραπέρα....μισές πεταλούδες, λες και τις έκοψες στα δυο....πετούσαν τριγύρω στα λουλούδια που μόνο τα μισά μπορούσε να δει η Μάγισσα. Άρχισε να αναρωτιέται....Κάτι δεν πήγαινε καλά στο Δάσος και η Μάγισσα έπρεπε να βρει τη λύση. Πώς θα καταφέρει όλα αυτά να τα κάνει πάλι "ολόκληρα" και πώς θα πετύχει να είναι συμμετρικά; Θα τη βοηθήσει το Μαγικό Σκουπόξυλο; Θα τη βοηθήσουν τα παιδιά;
«Τι χάνω όταν κάθομαι πολλές ώρες στον υπολογιστή;»
Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου Λίμνης μας απαντούν…