Online (Δεν χρειάζονται εγκατάσταση)
- ΓΛΩΣΣΑ Α΄- Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
- Ένας χώρος με παιδαγωγικά παιχνίδια για μαθητές Α’ και Β’ Δημοτικού. Οργανωμένος από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, με ευφάνταστα κείμενα, εικόνες και γραφικά, βοηθά τα παιδιά να μάθουν, μέσα από μια σειρά δραστηριοτήτων δημιουργημένων υπό μορφή κινουμένων σχεδίων και με υποστήριξη αλληλεπίδρασης, ώστε να ελκύσουν το ενδιαφέρον των μαθητών και να τους πείσουν να εμπλακούν ενεργά στην εξερεύνηση των διαφόρων τμημάτων του προγράμματος ώστε να μάθουν να αναγνωρίζουν σχήματα, γράμματα, λέξεις και αντικείμενα. Μέσα από την αφήγηση, το φιλικό περιβάλλον που προσομοιάζει σπίτι αλλά και παιδική χαρά, το παιδί εξερευνά τις επιλογές με τη βοήθεια του ποντικιού και κεντρίζεται το ενδιαφέρον του.
-
- ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΦΟΥΝΤΟΥΛΗ
- Το λογισμικό “Το Παράξενο Ταξίδι του Φουντούλη” έχει ως στόχο την γλωσσική καλλιέργεια των μαθητών του νηπιαγωγείου, καθώς και της Α ́ και Β ́ Δημοτικού και την εξοικείωσή τους με ευρύτερα θέματα που αφορούν τον κόσμο που τους περιβάλλει. Μέσα από ένα μεγάλο αριθμό κειμένων και από ένα εύρος διαφορετικών ειδών δραστηριοτήτων, όπως πολλαπλής επιλογής, σωστού ή λάθους, επιλογής από λίστα, αντιστοιχίσεων, τοποθέτησης σε λίστες,συμπλήρωσης κενών, παραγωγής κειμένων, επίλυσης σταυρόλεξων, εικονόλεξων κ.ά., οι μαθητές κατανοούν τον προφορικό και τον γραπτό λόγο. Συνοδευτικά του λογισμικού είναι τα φύλλα εργασίας στα οποία μπορείτε να έχετε πρόσβαση μέσω των συνδέσμων που ακολουθούν την εικόνα.
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α΄- Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
- Ένα ακόμη λογισμικό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, με εκπαιδευτικά παιχνίδια και ασκήσεις μαθηματικών για μαθητές Α’ και Β’ Δημοτικού. Το λογισμικό υποδιαιρείται σε δύο κύριες ενότητες, «Μαθηματικά Α’ δημοτικού» και «Μαθηματικά Β’ δημοτικού». Επίσης υπάρχουν σχέδια εργασίας, διαθεματικές δραστηριότητες αλλά και χρήσιμοι σύνδεσμοι με σχετικές ιστοσελίδες. Όλες οι πληροφορίες προβάλλονται μέσω ευχάριστων γραφικών που θυμίζουν κινούμενα σχέδια. Η λειτουργία του λογισμικού είναι ιδιαίτερα απλή και ελκυστική, μια και οι δραστηριότητες έχουν τη μορφή απλών παιχνιδιών και συνοδεύονται από αφήγηση.
- inschool
-
Εκπαιδευτικό ψηφιακό υλικό για τη Γλώσσα και τα Μαθηματικά. Αποτελείται από ψηφιακά παιχνίδια και ασκήσεις για όλες τις τάξεις του Δημοτικού Σχολείου, που εμπλουτίζονται σταδιακά. Ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο …και διασκεδάστε μαθαίνοντας!
Το jele είναι ένα διαδραστικό σύστημα εκπαιδευτικών / ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων για παιδιά Α’, Β’ και Γ’ δημοτικού βασισμένο στην υλη του δημοτικού σχολείου. Βοηθά στην ενδυνάμωση της διαδικασίας της μάθησης, μέσω ενός περιβάλλοντος προσεκτικά μελετημένου για παιδιά. Όλες οι δραστηριότητες είναι εμπλουτισμένες με κίνηση, ήχους, χαρούμενα χρώματα και έξυπνους διαλόγους. Τα παιδιά μέσα από την εξερεύνηση νιώθουν ότι ζουν μια περιπέτεια παρέα με τους ήρωες του jele, οι οποίοι καθοδηγούν τα παιδιά, τα βοηθάνε όταν κάνουν λάθος και τα επιβραβεύουν όταν έχουν σωστό αποτέλεσμα.
Το Αερόστατο είναι μία εκπαιδευτική πύλη, ειδικά σχεδιασμένη για παιδιά 3-7 ετών, μέσα στην οποία μπορούν να παίζουν και παράλληλα να μαθαίνουν. Στόχος της πύλης είναι η ανάπτυξη των γλωσσικών δεξιοτήτων των παιδιών, καθώς και η ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους μέσα από την ενίσχυση των νοητικών, συναισθηματικών, επικοινωνιακών και ψυχοκινητικών δεξιοτήτων τους.
-
(χρειάζονται εγκατάσταση)
- Εξερευνητής του Υπολογιστή – Ηλεκτρονικός Ταχυδρόμος
- Μαθαίνω να κυκλοφορώ με ασφάλεια Β
- Απλά και δημιουργικά μαθήματα κυκλοφοριακής αγωγής, παιγνίδια κυκλοφοριακής αγωγής και παιγνίδια εξοικείωσης, που επιτυγχάνουν άμεσο οπτικό – ακουστικό αποτέλεσμα και επιτρέπουν τη μεταφορά του αποτελέσματος σε άλλα μέσα και υλικά! Ενδείκνυται για την προσχολική αγωγή, τις πρώτες τάξεις δημοτικού, παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και Α.με.Α..
-
Σύνδεσμος για ΛΗΨΗ: ΛΗΨΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (Μέγεθος αρχείου 370ΜΒ)
- Μικροί Καλλιτέχνες σε Δράση Α΄
-
Το εκπαιδευτικό πακέτο «Μικροί καλλιτέχνες σε δράση» αξιοποιεί τις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας με ενότητες ζωγραφικής, σχεδίου, μουσικής, κειμένων, εικόνων, έργων τέχνης, και επιτυγχάνει άμεσο οπτικό – ακουστικό αποτέλεσμα, επιτρέποντας τη μεταφορά του αποτελέσματος σε άλλα μέσα και υλικά. Διατηρεί αμείωτο το ενδιαφέρον μέσα από την αλληλεπίδραση Η/Υ – μαθητή και προσαρμόζεται στις ικανότητες και στις δυνατότητες των μαθητών, έτσι ώστε όλοι να έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Προσεγγίζει τη γνώση διαθεματικά και βιωματικά και επιτρέπει τον αυτοσχεδιασμό, το τυχαίο, το αυθόρμητο, ενισχύοντας τη δημιουργικότητα των μαθητών, πλουτίζοντας τις εγκυκλοπαιδικές γνώσεις και βοηθώντας στην επικοινωνία. Ενδείκνυται για την προσχολική αγωγή, τις πρώτες τάξεις δημοτικού, παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και Α.με.Α.