ΓΙΟΡΤΗ 25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ 1821

Τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου μας, τίμησαν την επέτειο της Εθνικής Παλιγγενεσίας της 25ης Μαρτίου 1821, την Τετάρτη 20-3-2019 στην Αίθουσα εκδηλώσεων του Δημοτικού Σχολείου.

ΓΙΟΡΤΗ 25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ -2019

Με το θεατρικό «Ένα φόρεμα γεμάτο αναμνήσεις..»,της συναδέλφου Γιώτας Καλτσίδου, έγινε εξιστόρηση των γεγονότων της Ελληνικής Επανάστασης, με τη χρονική σειρά που εκτυλίχθηκαν, μέσα από συμβολικά αντικείμενα που άφηναν τα παιδιά στο φόρεμα της Ελλάδας

Τα νήπια πρόσφεραν συγκίνηση και χαρά, απόλαυσαν το ρόλο τους, χόρεψαν και τραγούδησαν ενθουσιάζοντας το κοινό και εισπράττοντας θερμά χειροκροτήματα!

 

Ευχαριστούμε θερμά όλο τον κόσμο που μας τίμησε με την παρουσία του.

Πολλές ευχαριστίες από καρδιάς επίσης στις μανούλες του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων για τον πλούσιο μπουφέ με τα εξαιρετικά εδέσματα!

[Το σκηνικό είναι εκτύπωση του πίνακα Η Ελλάς ευγνωμονούσατου Έλληνα ζωγράφου Θεόδωρου Βρυζάκη, που φιλοτεχνήθηκε το έτος 1858 ]

ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ!!!

 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

[Όλες οι καλές τέχνες αναμφισβήτητα συμβάλλουν στην πνευματική καλλιέργεια και τη σωστή διαπαιδαγώγηση των νέων αφού πέραν της παιδευτικής έχουν και την εκπαιδευτική ιδιότητα και ικανότητα.

Το σχολικό θέατρο βοηθά ποικιλοτρόπως τον άνθρωπο και ιδιαιτέρως τον μαθητή να ανακαλύψει πράγματα που δεν μπορούσε να φανταστεί ποτέ ότι τα διαθέτει. Το θέατρο συνδράμει στο να μπορέσει ένα παιδί να γίνει καλύτερο με τον εαυτό του αλλά και με τους γύρω του.

Το θέατρο τονώνει καταρχάς την αυτοπεποίθηση, την αυτοεκτίμηση και την αυταξία των παιδιών που θα παραστήσουν ένα θεατρικό έργο. Τους κάνει να πιστέψουν την πιο ενεργειακή ίσως λέξη που δεν είναι άλλη από το ρήμα μπορώ!

Δεν είναι άριστα στα μαθήματα όλα τα παιδιά. Όλα όμως τα παιδιά έχουν ταλέντα. Φανταστείτε λοιπόν πόσο άξιο νιώθει ένα παιδί που ενώ γνωρίζει το ίδιο ότι είναι μέτριο στις επιδόσεις των μαθημάτων, χαίρει εκτίμησης και αναγνώρισης λόγω της εμπλοκής του και της συμμετοχής του σε μια εκδήλωση του σχολείου όπως το θέατρο.

Οι μαθητές μέσα από ένα έργο κάνουν πράξη τη ρήση του Μακρυγιάννη «Το εμείς πάνω απ’ το εγώ».

Τα παιδιά «τσαλακώνουν» το είναι τους και στο βωμό του συλλογικού αποτελέσματος και του πνεύματος της ομαδικότητας αίρουν τους όποιους εγωισμούς και βάζουν μπροστά το καλό της ομάδας – παρέας..

Οι μαθητές χωρίς να το καταλάβουν και εντελώς αυθυποβολικά μέσα από το θέατρο παίρνουν μαθήματα ψυχολογίας και συμπεριφοράς αφού κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας του έργου οι εμψυχωτές προσπαθούν να εμφυσήσουν στους μικρούς ηθοποιούς το πώς πρέπει να δείξουν πως αισθάνονται οι ήρωες, γιατί συμπεριφέρονται έτσι και πώς πρέπει να διαχειριστούν τα πρόσωπα που υποδύονται..

Ιστορία, κοινωνιολογία, θεολογία, γεωγραφία, ανθρώπινες σχέσεις, ρατσισμός, ξενοφοβία, είναι μερικά από τα πεδία που οι μαθητές διευρύνουν τις γνώσεις τους μιας και τα έργα που ανεβάζουν, στην υπόθεσή τους αναφέρονται σε κάποιες από τις προαναφερθείσες πτυχές.

Για να καταλάβει κανείς το πόσα πολλά κερδίζει ένας μαθητής μέσα από την ενασχόλησή του με το θέατρο, αρκεί να δει το φωτεινό του βλέμμα και το πλατύ του χαμόγελο την ώρα της υπόκλισης.

Πηγή: http://www.paideia-news.com]